Se incarca... Va rugam asteptati
CEDO-SPO – Calitate, eficienta, dinamism, oportunitate în Sistemul Public de Ocupare
CEDO-SPO – Calitate, eficienta, dinamism, oportunitate în Sistemul Public de Ocupare - Lansare
CEDO-SPO – Calitate, eficienta, dinamism, oportunitate în Sistemul Public de Ocupare
CEDO-SPO – Calitate, eficienta, dinamism, oportunitate în Sistemul Public de Ocupare
CEDO-SPO – Calitate, eficienta, dinamism, oportunitate în Sistemul Public de Ocupare
CEDO-SPO – Calitate, eficienta, dinamism, oportunitate în Sistemul Public de Ocupare
CEDO-SPO – Calitate, eficienta, dinamism, oportunitate în Sistemul Public de Ocupare
CEDO-SPO – Calitate, eficienta, dinamism, oportunitate în Sistemul Public de Ocupare
CEDO-SPO – Calitate, eficienta, dinamism, oportunitate în Sistemul Public de Ocupare
CEDO-SPO
AJOFM Braila este partener în cadrul proiectului ”Calitate, eficienta, dinamism, oportunitate in Sistemul Public de Ocupare CEDO – SPO ”,
implementat de Agentia Judeteana de Ocupare a Fortei de Munca Botosani,alaturi deAJOFM Alba, AJOFM Brasov, AJOFM Neamt.
Proiectul este finantat prin Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013,
Axa prioritara 4 – Modernizarea Serviciului Public de Ocupare, Domeniul Major de Interventie 4.1 – Intarirea capacitatii Serviciului Public de Ocupare pentru furnizarea serviciilor de ocupare.
Valoarea totala a proiectului, fara TVA, este de 2,445,583.00 lei, din care finantarea nerambursabila este de 1,834,187.00 lei.
Obiectivul general al proiectului este cresterea calitatii, eficientei si transparentei serviciilor de ocupare furnizate de Serviciul Public de Ocupare.Astfel obiectivul general al proiectului se inscrie in obiectivul general al AP 4 „Modernizarea Serviciului Public de Ocupare ”.
Proiectul se inscrie in Obiectivul DMI 4.1 – “Intarirea capacitatii SPO pentru furnizarea serviciilor de ocupare“.
Obiective operationale:
               O1. Imbunatatirea si diversificarea tipurilor de servicii furnizate clientilor SPO
                              O1.1 Intarirea capacitatii administrative a agentiilor judetene pentru ocuparea fortei de munca,prin dezvoltarea serviciilor de tip self-service si modernizarea sistemului informatic al SPO pentru preluarea si prelucrarea informatizata a documentelor lunare de la angajatori pentru plata subventiilor.
                              O1.2 Intarirea capacitatii administrative a agentiilor judetene pentru ocuparea fortei de munca , prin implementarea sistemului electronic de tiketing cu numar de ordine folosit in activitati specifice de relatii cu publicul.
               O2. Imbunatatatirea procesului de monitorizare si de evaluare a impactului net al serviciilor asupra clientilor datorat modernizarii SPO.

Efecte pozitive pe termen lung:
               1. autonomie in rezolvarea problemelor;
               2.dezvoltarea serviciilor de tip self -service ;
               3.crearea si utilizarea unui nou program informatic ;
               4.elaborarea informatizata de catre angajatori a documentelor lunare de plata pentru subventii;
               5. dezvoltarea conceptului de abordare personalizata a clientului care implica asistenta in cautarea unui loc de munca si inscrierea in evidentele agentiei;
               6. acoperire echilibrata, din punct de vedere al repartizarii in judetele de interventie;
               7 siguranta in accesarea/predarea informatiilor,
               8. acces rapid la informatii / cresterea gradului de informare;
               9.diminuarea neconcordantelor dintre documentele depuse pentru plata subventiilor si datele din Declaratia 112 ;
               10.evitarea platilor eronate ale subventiilor lunare ;
Beneficiile grupului tinta, care deriva din implementarea proiectului:
               • Dezvoltarea si implementarea de actiuni inovatoare în sprijinul modernizarii Serviciului Public de Ocupare;
               • Dezvoltarea bazei de date privind serviciile furnizate,
               • monitorizarea serviciilor si activitatilor , furnizarea de rapoarte si date statistice
               • Dezvoltarea de actiuni pentru o mai buna vizibilitate a SPO si a serviciilor pe care acesta le ofera.
               • Imbunatatirea serviciului de relatii cu publicul prin decongestionarea activitatii functionarului de la ghiseu ;
               • Cresterea randamentului functionarilor care lucreaza cu publicul- someri si angajatori deopotriva.

http://www.cedo-spo.ro/